Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 30

Nattugglan...

Om ni trodde att jag verkligen somnade efter filmen så har ni helt fel, efter att ha pratar kärlek med Travis på msn i nån timme. Blev jag uttråkad och såg min stående klädhängare jag tänkt måla om i evigheter, nu 2h efter är den ny målad och ur läcker. Jag är dockdöds trött klockan är ändå åtta på morgonen. Så nu tänker jag sova lite, om några timmar blir det fortsättning på mitt projekt här hemma och även en powerwalk som jag skrev tidigare. Jag vet jag är rätt galen, vem går ner till källaren och hämtar färg klockan 6 på morgonen när de egentligen borde sova, måste lära mig det där att stänga av hjärnan och inte ligga och grubbla. Tv:n får dock stå på nu börjar ju alla dessa "tonårs" serier som man avgudade för några år sedan, alltid lika kul med nostalgi även om denna blir kortvarig för mina ögon slocknar snart. sweet dreams.
P.S: Du är inte som jag alltid trott.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL