Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 27

Ibland vågar jag drömma om dig.

Vilken tur att jag kollade på schemat en extra gång igår innan jag somnade, insåg att jag är ledig fram tills nästa vecka, hade bara lektionen på vux idag, Träffade farmot efteråt & fick iväg en hem del papper som jag lagt på hög sen for vi iväg till Willys för storhandling, att mat är dyrt vet jag men att man ska lägga så mycket pengar på det vet jag inte om jag gillar alls. Aja kylskåpet är fullt & jag har min farmor att tacka återigen Ny dator har jag med vilken här med blir ett löfte om mer bilder i bloggen!
Tog en fika med Becca efter att jag fått ordning på maten på Santinis för uppdatering. Efter det har jag bara fixat och donat med dator, gick en promenad med Elin och kollade lite på tv hos henne en stund men nu ligger jag nerbäddad igen.
Måste tillägga att jag saknar tjejerna i götet till tusen för att inte tala om familjen och min lilla kattunge. Hon måste snart få komma. Pratade med både bella & mamma förut vilket alltid är lika underbart. Snart ses vi dock igen, bella fyller ju 18 vilket ska firas ordentligt. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL