Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 6

ME LOVE SUSHIII

Kom nyss hem efter en eftermiddag med brudarna. Dana kom & hämtade upp mig +mommo i vanlig ordning & vi åkte ner till Eriksberg för middag på sushi baren. Hämtade sedan upp Bella & for vi iväg till ett kusligt ställe, en typ övergiven by! Och det värsta är att Daniella bott precis bredvid. Det fanns typ tidningar från 1800-talet! Ush! Några myggbett efter gick jag hem till Bella e snabbis & kollade resor till sthlm m.m . Sedan blev det en lång promenad med Emma, åh vad jag saknat flickan men gud vad hon kan prata.
Fick en kommentar med lite frågor hur gammal jag är & vart jag läser. Så tänkte svara på detta, Jag är 18år gammal född 1991. Läser som sagt journalistik med då inte på universitets nivå utan gymnasie. Planen är dock att jag om ett år efter studenten ska resa lite och sedan plugga på universitetet inom journalistik & PR Kul att du gillar min blogg frästen skriv gärna några rader om dig, vilken stad du bor i m.m. Nu ska jag iallafall ta en kopp te & mysa med min lillebror vilken film som gäller ikväll får vi se. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL