Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, augusti 7

Im walking in sunshine

Vilken underbar dag jag har haft, vaknade i skaplig tid & åkte iväg till Josefin i näset för lite sol&bad. Chrille & co var också med plus flera flickor och tillslut låg vi alla och slappa i solen på flickans altan. Jag trivdes som fisken... Efter ett tag blev vi små hungriga eller rättare sagt jag blev vrålhungrig så sushi till mig & båtsman och thai till resten. Låg sedan kvar i solnedgågen & pratade om allt mellan himmel och jord, bland annat lurade båtsman oss att killar fick blåmens en gång i sitt liv, vilket 118 med flera konstaterade var fel. Min kära Daniella kom och hämtade upp mig , vi fick lite småproblem när vi skulle tanka, vi är rätt korkade måste jag säga. Sedan blev det donkan med mommis och kvällen slutar med mys hemma hos min kusin J. Hoppas ni njuit lika mycket som mig. Imorgon blir det sol&bad, kanske e båttur det är ju fredag så kvällen blir nog något vi nappar på. Ciao
ps.: bilder kommer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fel på pumpen det var inte vi som va korkade haha

Anonym sa...

Det var fel på pumpen det var inte vi som va korkade haha

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL