Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 5

jag vill känna att jag lever

Solen lyser i Göteborg igen, tacka gud för det. Har dock inte vistat mig ute än då jag ått en nackspärr som bokstavligt talat tar kål på mig. Det gör bedrövligt ont! Ska dock snart hoppa in i duschen för att sedan ta mig till staden & fika med min kära alexandra. Självklart blir det cafe vanilj som alltid när vi två fikar, vilket betyder att chansen är stor till att en snickerskaka slinker ner i magsäcken. . .
...
Gårdagen spenderades hemma hos Alex i Backa där vi flickor invaderade netto & köpte allt onyttigt vi kunde komma på, vi skulle haft film kväll men det blev mer äta&skvallra kväll. Inget fel med det utan alldeles underbart. Det är så sjukt hur lata vi har blivit sedan Dana fick sitt körkort. :) Ikväll blir det nog planering inför sthlm nästa vecka & det kan hända att jag även hänger på de andra till mamlö samma helg. Vi får se, något måste hända iallafall. . . Nu ska jag äta lunch bestående av en grekisk hemgjord sallad. Mums.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej! Tycker din blogg är kul men är inte du 91a? har du gått ut gymnasiet redan och ska du nu börja på universitetet? :O :D

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL