Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, augusti 21

last weekend

Idag är det fredag, vilket innebär min sista helg i göteborg för den här sommaren. Tiden har verkligen bara runnit iväg den här sommaren. Minnen har fyllts på och vänskap har blivit starkare. Nya vänner har anlänt medans andra har avgått. Men även om jag inte rest utomlands är jag rätt nöjd med denna sommaren. Jag har haft det helt underbart med tjejerna, varit på hultsfred, isthlm men framför allt har jag varit här.

Jag ska inte ljuga, linköping lockar mig nästan inte alls, även om jag verkligen älskar många människor i den staden, skolan och min underbara lilla lägenhet så känns det så sorligt att behöva lämna göteborg åter igen. Visst det är bara för ett år och jag vet att jag kommer ha det bra i linkan med men att inte få se min älskade mamma varje dag eller bara vara med mina vänner här svider. Antar att det blir mer tripar hit under hösten än förra.

Denna helgen ska spenderas med jobb, vänner & familj. Snart ska jag möta upp bullen & vi ska käka middag på mamma jobb. Vad som händer ikväll har jagingen aning om men det enda jag vet är att jag ska njuta till max. Imorgon blir det jobb från 10-15 sen fixa inför kvällen då lite folk kommer över för avskedsmiddag eller tills vi ses igen middag skulle jag vilja kalla den. På söndag blir det jobb och sedan packa klart & ge sig iväg. Dana ska köra mig till bussen vilket kommer bli ledsamt om jag känner känslomässiga jag rätt. Jag hoppas jag hinner träffa ¨honom" innan jag åker också hade varit underbart. Nu blir det duschen och sedan middag som sagt. Hoppas ni har en toppen helg & tar vara på era vänner! Det ska jag göra.

p.s: tack pappa som fixade en dator till mig eftersom att min dött! Och farmor du är helt underbar!

"du får mig."

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL