Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 19

the first boy is not the right one, its the last boy who is.

Uppdatering under sista veckan i Göteborg kan ni inte förvänta er för mycket av, jag ska njuta till fullo av mina underbara vänner & min familj. Så ett inlägg mindre eller så får ni helt enkelt stå ut med. Dagarna som gått har spenderats med tjejerna och vi har gjort allt från att sitta på akuten i 3 timmar till att sova ihop i en alldeles för liten säng.
På söndag åker jag tillbaka till hålan & min verklighet med skola, jobb & räkningar börjar igen. Det enda som får mig att hålla hoppet öppet är att jag om endast 10månader tar studenten & ska resa iväg med mina älskade klassisar & allt vi ska hitta på under dessa 10månaderna. Fridah landade i Sverige idag & jag var så ovan att prata med flickan att jag inte kände igen hennes röst! På måndag är det vår dag då vi ska utforska lkpgs förändringar (som inte kommer vara några) och prata om allt vi missat i varandras liv. Självklart ser jag fram emot att träffa resten av co, Ida, jennifer, Elin S, & grabbarna också. Så på söndag alltså, vilket innebär 4 dagar kvar i götet, vad som händer under dessa dagar är rätt oplanerat med fika med joss + många fler, liseberg,utgång, middag & jobb är det talat om men vi får väl se allt kan ju hända när man väl ska ha roligt. Nu babblar jag på för mycket, ska dra mig till soffan och zappa lite Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL