Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 3

please let me go

Godmorgon, jag ligger fortfarande kvar i sängen. Har egentligen ingen alls lust att gå upp men jag är snart å väg. Vaknade upp till regnet som piskade mot fönsterutan. Jag behöver en solsemester & det är nu! Förhoppningsvis får Jag&Bella en nästa vecka. Hoppashoppas!!!
...
...Idag ska jag iallafall möta upp mommo istan för lite skvaller om helgen över lie sushi. Pratade även med David igår och blev över bjuden på middag på tisdag. Skall bli trevligt då jag inte träffat killen på månader! Så planeringen börjar ta fart. Nu måste jag hoppa in i duschen så att jag blir klar till 4. Ciao
kings of leon - milk................................................
Kings of leon - knocked up

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL