Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 3

a big fat hangover.

Herregud,vad hände igår. Det enda jag vet är att jag mådde precis som jag förtjänade när jag gick upp för att gå till jobbet imorse, för att inte tala om på jobbet. Gårdagskvällen var... Flummig minst sagt. Hade hur trevligt som helst i allt klädkaos hos Dana & vi får in till stan som planerat. Vad som hände på vägen in vet jag inte, men det slog till rejält. Haha ingen har nog aldrig sätt Karolin Chambel så påverkad av alkohol. Roligt det hade jag dock & minnet har jag kvar till viss del iallafall. Vi hamnade iallafall på Bryggan en snabbis & sedan en snabbis till på tranquilo. Hemvägen var mysig & ett besök på donkan var rätt givet. Träffade på Linkans lillebror Jacob som ska ha kvällens ros då har bokstavligt talat hjälpte mig enda fram till hallen. Caglar ska också ha en ros för att han hämtade oss mitt i sin stress. Tack till er båda, jag är skyldig er en. Som sagt fick jag inte mycket sömn & mådde rätt dåligt hela dagen. Efter jobbet blev det en powernap & nu kom jag nyss hem från att ha sätt BAKSMÄLLAN (Fanns det en mer passande film? tror inte det!) med tjerna + levi. Den var nog en av det roligaste filmerna jag har sätt & den fick oss allt att vilja ge oss ut på äventyr. (Bella & jag har ett på gång.)... Nu hade jag iallafall tänkt ta hand om mina kläder som ligger lite här var i rummet då jag fick ett spasma ryck på garderoben idag. MAN HITTAR JU INGET! sen hade jag tänkt och sova tills klockan slår middag imorgon. Hoppas eran helg har varit lika ro givande som min. TTYS
-
p.s. Bella laddar nog up hemska bilder inom kort så håll koll !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL