Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, augusti 8

all night long

Dagen har allt gått allt för fort. Vaknade i & för sig inte riktigt i skaplig tid men drog mig in till stan för ett snabbt möte med Josefin. Åkte sedan till min mors jobb (Resturang Sorento) där det blev middag, kycklig curry pasta! Bella kom förbi efter hon avslutat sin sista arbetsdag , det firande vi med cider & sushi, ja som nyss ätit middag tryckte allt i mig 2 bitar ändå. Vem kan motstå sushi? Mätta & belåtna gick vi sedan vidare till min kusin , där blev det skitsnack, klädrotning & vitt vin. Daniella & resten av klangen kom & det blev saltholmen för att möta ett gäng glada grabbar. Trevlig var det enda det var & som en ren självklarhet stannade vi på våran favorit mcd. Så nu är jag hemma, ska sart till jobbet men eftersom att jag fastnade nere vid gården med gamla barndomsvänner inser jag nu att lägga mig är e dum ide då jag snart ska upp igen. Som ni ser har jag varit i fullgång men det är bara 5 timmarns jobb sen får jag väl sova i solen med flickorna. Imon blir det nog även lite party, vart & när är frågor jag besvarar när jag vet. CIAO.
´-
p.s: Jag var en dum idiot som tog dig förgivet, jag skulle tagit steget när du bad mig första gången.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL