Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, augusti 11

I want a ticket to aywhere.

Nu är veckans tråkigaste dag över & jag ser varmt fram emot morgondagen. Det är nämligen så att jag & Bella åker till min pappa i sthlm för att njuta av shopping, skärgården och allt annat vi kan tänka oss, ska bli så skönt att bara komma iväg även om det bara är till en annan stad. Pappa har fixat så att vi har "egen lya", helt underbart med andra ord. Ska också bli kul och träffa mina småsyskon, pappa men framför allt min underbara farmor!

Igår efter att dana åkt hem och lagt sig kom de andra två hökarna hem till mig & där med även tom. En film & en ostkaka senare somnade vi allhop och natten var något att le för så att säga. Nu hade jag tänkt att packa & dricka te. Halsen gör bedrövligt ont & det kan den ju inte göra när jag och min vapendragare intar huvudstaden eller var säger nu? Tycker att vi skyller på personen bakom smittan!

Jag&Bella sthlm 07

1 kommentar:

FRIDAH sa...

Wiwiwiwiiw... kommer hem om en vecka typ:D såååå najs !.. :) miss you. Love

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL