Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 9

Leave tonigth or we can die this way.

Söndagen har anlänt & veckan är slut likaså jag. Gårdagskvällen spenderades hos Tom med bullen med American history X. Bella somnade dock efter 40 min haha. Efter blev det en hel del prat men så till slut somnade jag efter att Tom vridigt & vändit sig i sängen i några timmar. Gick upp vid 9 då jobbet kallade, fy vad jag inte ville jobba idag men jag tog mig allt i kragen och gick i allafall. Har dock bara legat på soffan & käkat hemkörnings pizza sedan dess, så trött ja det är jag men dagen kan inte gå helt till spillo. Daniella kommer om en stund sen blir det nog deg till max, det var prat om bio men att palla mig in till staden & sätta mig på en biograf är inget jag längtar efter just nu vill jag lova. Bjuder istället er på några bilder från helgen, enjoy!

Mys på saltholmen, Paulina, Alexander & Jag.
Bara du &jag som kan göra sånt här.
doing the "walk of ....." haha

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL