Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, augusti 11

IN OUR OWN STHLM CRIB.

Nu har vi installerat oss i vår sthlm lya, pappas kontors etta på gustavsvägen i Solna Brukar i vanliga fall sova över hos min farmor när jag & mina vänner kommer på besök men nu när far min har denna pärlan blir det nog allt mer weekends i huvudstaden. Vi har allt hunnit med en hel del idag, vi lunchade med farmor så fort vi kom fram sen blev det familje tid med pappa & co. Vi är helt slut så i kväll blir det lugnt och Just nu ligger Bella och läser Glaze & jag sitter vid datorn medans vi delar på en ben n jerrys. Var nyss i affären som ligger mittemot & köpte morgondagens frukost. Det blir en lång dag på stan vill jag lova så n rejäl frukost kommer blir en välbehövd start på dagen! Känns lite konstigt att inte min Fridah är i närheten, tillbringade ju 6 veckor i denna staden med flickan! Hon kommer dock hem om en vecka så vi ses allt inom ett tag, i skolbänken där ingen av oss just nu vill vara antar jag. Nu ska jag hoppa in i duschen, ta en cigg & njuta av att jag inte är där jag alltid är.

Saknar dock mina änglar som är kvar hemma, vi tänker på er MILOS & BANE!!!

P.S: Fick nyss höra att mickan & viktor satt på samma tog upp som oss, världen är liten!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL