Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, augusti 1

I LOVELOVELOVE IT

Nu sitter jag hemma hos Daniella med flickorna runt omkring mig, har jobbat från 10-15 idag & är egentligen ganska trött men eftersom att det är lördag blir det party ikväll. Vi ska ha en riktig tjejförfest, alla på en plattång & 2 speglar haha. Vart vägen leder oss ikväll har vi ingen aning om trädgårn är ett kanske men vem vet kanske hamnar på gamla tidernas klubb. I vilket fall är vi rätt snygga idag måste jag medge och mitt nya inköp i dag ( en brun kavaj/jacka ) som är helt underbar blir nog ett måste lika så som klackskorna & det lilla svarta. Nu ska jag hoppa in i duschen njuta av skvallret om det vi alltid pratar om (killar,kläder,resor, ja listan är lång). Puss & kram vi ses på stan
P.S: suger dock att jag börjar nio imon!!! & mommo vi saknar dig redan!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL