Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 31

I want that feeling back

" I want that feeling back, the feeling i only feel when im around you. But your gone, Gone across the ocean ! "
Tiden bara springer förbi, i tisdags pratade jag & tjejerna hur sakta veckan gick men nu känns det som om tidem bara rinner iväg. Efter att Mommo varit här & myst gick jag till min morbror & umgicks med dem. Gick även förbi mormor & tog en fika, hon & morfar åker till Portugal på lördag vilket betyder att jag kommer sakna dem enormt.
Daniella kom iallafall senare & vi åkte & hämtade upp de två andra mupparna. Lite skvaller senare, satt vi alla på ramberget med varsin milkshake & bara var. Även om jag lite senare fick en alergi chock & mådde förjävligt hade vi en mysig kväll återigen. Nu ska jag iallafall mysa med min lilla skatt & njuta av kärleken mellan Bella & Edward i twilight sen blir dte sängen om sömnen ta vid. Imorgon är det fredag & vad som händer då berättar jag när jag själv vet. Flickorna ska mötas upp är det enda jag vet helt klart, för denna helgen ska vi nog röja tills den tar slut. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL