Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 16

home sweet home

Nu är vi hemma i götet igen, vi tog tåget klockan fem eftermiddag & satt utråkade i fem timmar. Väl hemma blev det bara att slänga på sig lite läppglans & möte Dana & Mommo sen blev dte party med många fler på bryggan samt keybar. Kvällen slutade runt 2 tiden vilket var en perfekt tid för mig som skulle jobba idag, vilket jag gjort.
Snart kommer paulina & Bella hit, jag har lagat mangocurry pasta med kyckling samt bakat en kladdkaka så vi ska mysa till max vill jag lova! Söndagar är ju till för mat & deg eller var tycker ni?

Under sthlm sista två dagar spenderade vi i harmoni, det blev gamla stan, mys middag hos pappa, uteserveringen & lång promenad inte alls fel enligt oss, synd att tiden rinner iväg bara. Vill tillbaka snart ige då vill jag ha med resten av klangen med. Nu klingar det på dörren Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL