Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 27

viva la vida

Ja, jag vet jag gjorde det igen, vaknade klockan 4 alltså. Att sova bort dagar på sommarlovet är inget jag vanligtvis är för men eftersom att denna sommaren bara regnar bort vill jag att tiden skall rinna iväg tills jag ligger på stranden i kroatien :). Ska snart gå ner & över gatan till min kära mormor för att äta middag tillsammans med henne & min underbara morfar.
I går kväll kom mamma hem från jobbet i skaplig tid så jag hann uppdatera henne om de senaste bravaderna och lite annat. Efter en stund trollar hon fram en påse, då har hon varit på stan & köpt en vit lång t-shirt som jag letar efter i en evighet., Fick även en blå klänning som ska använder i kroatien till max. . . Åhh jag längtar. Ikväll blir det häcken match med gänget (vihejarpåblixten27) och många fler, hoppas vi ses där. Det finns ju snyggingar överallt.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL