Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 28

I want to kill him, !

Nu ligger jag hemma hos dani med mommos fötter bredvid mig, Dani har slocknat & mommo ligger där nere och suckar över att jag har datorn så "länge". Dagen i sig har gått väldigt fort, kanske beror på det på att jag vaknade vid 4 men men, har iallafall spenderat dagen med mina tre änglar, vi gick som sagt på Toms match på rambergsvallen då morfar min också hängde med & in skaffade sig lite nya vänner. Matchen gick sådär, 2-2 men vi hejade på ändå. Efteråt hamnade vi åter igen hos pussgurkan men fick dock inga pussar idag. Lite tråkigt måste jag säga. Sen åkte vi hem till mig hämtade min tandborste mm Blixten kom även förbi en stund och vi gick en promenad. trevligt trevlig, tänkte iallafall somna inom kort och njuta av mina drömmar om Kroatien Godnatt i eran sovhatt

ps,: Bara för att man delar blod finns dte ingen
anledning att bry sig om personen,
den är ett svin och vi
alla vet det. Iallafall nästan alla.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL