Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juli 26

I love it, n i dock want to go back.

Gårdagen blev inte alls som planerat men lyckad ändå. Middagen lagad av ingen mindre än mästerkocken själv var utsökt, jag & bullen njöt till max. Utgång fanns inte längre i tankarna, så vi blev sedan upphämtade av de andra halvorna och vi alla for till staden där vi tog en stadspromenad med Tom & Joel. Efter att pojkarna åkt hem blev det majorna, där vi mötte en riktig pussgurka Men efter några pussar var, var vi nöjda men lite små hungriga så det blev ett snabb visit på donkan innan hemgång. Idag har jag jobbar från 10-15 & efter jobbet har tiden spenderats med drama & sedan med mina 3 underbara flickor, donken var en självklarhet lika så som kärleken i våran själ. Nu hade jag tänkt att bara njuta av min härliga soffa och någon bra film. Det är en av dessa kvällarna så ett inlägg eller två kan nog tillkomma i natt, lars winnerbäck ska iallafall spelas i ipoden tills Janblund hälsar på.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL