Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 20

måndagsklubben på ingång

Godmorgon i stugan, jag är fortfarande kvar i linkan & planen nu är att jag reser hem imorgon. Ikväll blir det nämligen måndagsklubben & jag har lovat klangen att jag ska hänga med. Gårdagen spenderades i slapphet, gick till ica där jag inhandlade onyttigheter på högnivå & sedan parkkerade jag mig framför tv:n till Jimmy ringde & det var dags för en promenad i regnet. 2h & genomblöta kläder senare blev det en kopp te som gällde & jag somnade rätt gott till någon knarkarfilm som gick på tv. Idag är planen att ta det lite lungt innan kvällen men ändå palla mig ner till staden för en fika eller två. Pratade med Bella igår, hon är ju allt för söt ska krama ihjäll flickan när jag ser henne imorgon, pratade även med fridah som ni vet är i grekland hela sommaren och glassar, hon klagade på att det var för varmt! Hon inser inte hur bra hon har det. Aja so long så hörs vi imon Ciao

Besök bellabullen på hennes blogg

1 kommentar:

Bella sa...

SÖT DU ÄR! ps tack för marknadsföringen! LOVE

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL