Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juli 19

lkpg

Nu ligger jag i min härliga säng i linköping, åkte hit lite hastigt & lustigt igår förmiddag. Som tur va hade jag turen i oturen så att säga. Har iallafall fått träffa några av de personer somjag saknat här ifrån, dock inte alla men en del. Igår blev det utgång men innan det blev det förkrök med grabbarna, fick tusen kramar & det är just det man saknat när man inte är här. Gemenskapen & Kärleken. Platå & 55:an var det iallafall som gällde igår, fick dock i mig lite för mycket så jag tackar Jimmy som följde mig hela vägen hem. :) Nu hade jag tänkt göra lite mat, städa lägenheten för att sedan se om Becca Har tid för en fika eller liknade, blir nog att jag åker hem imorgon eller på tisdag. Vilket betyder att måndagsklubben kan bli ett val. . . I fredags var vi som ni kanske kommer ihåg hos Tom med trevligt sällskap & grillade, vi förflyttade oss dock till Dani där det blev bad i poolen, hopp på studsmattan och en massa gott. Det känns så härligt när vi är så spontana & får till kvällar som denna. Helt underbart, jag älskar mina tjejer & just nu saknar jag dom till tusen, tur att både jag och M kommer tillbaka snart så att vi kan göra något galet igen

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL