Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 21

Living on the road

Just nu sitter jag återigen på bussen mot min kära hemstad Göteborg, börjar undra om swebuss borde inskaffa stamkort till mig så mycket som jag åker fram & tillbaka Hehe. Gårdagsen blev inte som planerad, ingen måndagsklubb då vi missade bussen utan tvspel hos Carl dock inget fel med det, jag älskar att se killarnas miner varje gång jag spöar dom på fifa. Menmen nu sitter jag som sagt på bussen & vi rullar in på nils erikssons terminalen runt halv åtta tiden, vad som händer ikväll obestämt men bli inte förvånade om en impuls idè sker. Nu hade jag tänkt spendera timmarna som är kvar på bussen med månadens cosmo, Veronica M & en påse bilar tror att nästa stopp är i Jönköping där jag förhoppningsvis får en cigg paus. Vi hörs i götet

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL