Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 17


Vaknade upp för ett litet tag sedan hos min kära Daniella Karlsson, vi har nyss tagit ett naken dopp i poolen och innan det njöt vi av en härlig frukost i solen. Klockan är snart 4 och jag ska trippa iväg för att göra mig i ordning mig för kvällen, det blir grillkväll hos Tom men härligt sällskap, kameran hänger med så bilder kan ni räkna med. Gårdagen & matchen var verkligen något som vi nu kallade "gänget" (jag, dani, daniel och uffe) måste göra om. Tom spelade toppen bra och hans nya smeknamn är nu blixten, Häcken vann som ni kanske vet i övertid med 2-0. Stämningen blev på topp och vi alla hoppa&stoja till max. Några svettiga kramar efter blev det mys på danis tomt. Aja nu måste jag rusa här kommer en bild på mig och min älskling

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL