Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 21

vi rullar in

Jag är inte i Göteborg än, men jag rullar snart in, åkte nyss ifrån borås station. Har komunicerat lite med tjejerna under resan & det ryktas om bio, dock vet vi inte riktigt vad som häner än. Har iallafall tillbringat timmarna med Cosmo & bilarna men när det tog slut övergick jag till svt play & Jackssons dokumentär,(kaninteförståatthanärdöd!) Nu är jag dock igång med Gossipgirls sista avsnitt ( även om jag sätt det typ 8ggr), jag är helt enkelt kär i chuck bass & blairs kärlek. Jag hade ju inte tackat nej för att vara i flickan skor så att säga, är ni också sugna på ögongodis tycker jag att ni kollar in det här ! Frästen kom dock på att jag inte fått i mig någon riktig föda på hela dagen, ringde då mor men eftersom hon jobbar finns inget klart antar att jag svänger förbi donken eller anolds på vägen hem, vi som bor på hisingen i göteborg vet att Anolds köttbullar inte är något att leka med. :)

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL