Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juli 29

Båtsman & tjorven

Kom nyss ut ur duschen, eftersom att jag vänt på dygnet försov jag mig till fikan med båtsman idag, ska dock träffa honom en då men istället för en brunch får det bli middag. Om jag får med han & fikar så att säga. Gårdagen var underbar vaknade upp hemma hos dana av att hon & mommo sitter och pratar i badrummet, vi alla var rätt deppiga av sveriges piss väder & mycket mer så daniella karlsson fick idèn till en Utflykt, vi hämtade upp Bella på jobbet, köpte kakor på netto sen for vi till Almön på tjörn, hade hur mysigt som helst där vi satt vid vattnet & pratade om allt och lite till. Ni är underbara mina pärlor. När jag kom hem gjorde jag en kort visit hos far min som var alt för dyster så jag flydde för en biltur med daniel. Pratade om det mesta & åkte och kollade på våra framtida bostäder, Haga i ett torn säger jag bara. Menmen nu måste jag lägga på ett kol, stan är det ju som gäller sen ska jag nog invadera en viss dator. Hoppas flickorna är på! hörs ikväll

Båtsman & Tjorven, balkvällen i nian

Snart 6års vänskap, inget jag kan eller vill slänga bort. Du har funnits där i lägen ingen annan nådde mig, tack för att du finns båtsman!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL