Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juni 17

update

God morgon, klockan är knappt över 6 på morgonen och jag är vaken. Hade en hemsk mardröm inatt om att jag var instängd i ett hus som bara fick fler och fler rum för varje dörr jag öppna, läskigt det där. . . Natta sov här med och hon gick nyss iväg till jobbet, hon är så duktig hon. I måndags kväll blev det ju måndagsklubben med grabbligan där jag hade det väldigt trevlig med mycket roligt folk, dock en lite förvirrande kväll . . Igår träffade jag även Becca och det blev fika med natta på magnolia, trevligt att ses när man inte setts på några dagar. Ska även träffa flickan senare på stan för lite ärenden. Jojustde tog en powerwalk med jimmy igår med, runt ån ett varv pratade massa skit som vanligt om allt från midsommar till arbete. Menmen nu ska jag iallafall slänga iväg ett mail till johan min medie lärare sen blir det kaffe och en morgonpromenad ska se om jag får med elin också. Puss på er och så hörs vi sen :)
.
p.s: göteborg får vänta tills på söndag blir midsommar med flickorna från lkpg iår.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL