Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 15

<3

Sitter här i sängen med min kära vän natalie, hon kom hit för en stund sedan då hon var nervös inför hennes nya jobb imorgon. . . Gårdagen var toppen eller med tanke på omständigheterna var den bra, grabbarna och Elin fick mig på andra tankar då vi pimplade vin på förfesten och drog till strandgatan för dans och mycket mer, En väldigt trevlig kväll som slutade i en säng för liten för 4 menmen vad ska man göra när man lever ungdomens galna liv. Har iallafall ätit som en häst idag, kyckling gryta och kladdkaka var bara en del av vad som stod på menyn. Nu ska jag och natta prata vidare om livet och allt som hör till, tycker dock att ni ska läsa dagens inlägg på fridahs blogg för det är precis det jag och natta pratar om just nu, killen som alltid har en påverkan i ditt liv och kommer och går för vi alla har en sådan och just nu vill jag att min ska ändra sin inställning. Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL