Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juni 17

new plans n goodbye

Nu har jag vinkat av fridah på resecentrum, min älskling åker ju iväg i två månader till härliga grekland. Så jag kommer allt sakna den flickan rätt mycket, men vem vet kanske får ett implusivt flipp och åker ner... Iallafall, det blir göteborg imon iallafall, allt strul här och ovänsligheter får mig att bli rätt ledsen, om det finns ett problem som det antagligen finns tycker jag att man är ärlig och berättar det istället för att fiska fram. Menmen inga probs som sagt imon drar jag så ses vi knappt något mer, iallafall inte den här sommaren. Så nu hade jag tänkt packa lite, allt ska ju nästan med så det lär ju ta sin tid. Vad är era midsommarplaner, jag kommer nog åka ut till stugan i askim och ha det underbart med nära och kära, men imon blir det nog att träffa bella en sväng & planera inför hultsfred. Jag kommer nog trots allt älska denna sommaren eller vad tror ni. Tycker ni ska hålla tummarna för en portugal resa också, lillebror fick ju en :) Kiss n hugs

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL