Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juni 27

underbar kväll

Sitter just nu i min kusin kristians rum, det är ca: 57 grader här inne enligt Peter haha.. Har varit hos min gudfar hela dagen och grillat, badat i poolen & varit med släkten. Jag är som sagt dock hos min kusin kristian nu och har fikat lite. Ska snart hem till mina kattungar och ge dem mat. Gårdagen var en av de bästa kvällarna iår, musiken var i min smak och jag, becca, nicloe och alica dansade tills klockan slog kvart över 4. Träffade Sebastian som jag inte träffat på över 2år och det blev mycket dans och alldeles förmånga drinkar. I Mj ära spelades hans låtar och ringen bildades snabbt, killen med hatten var nog den bästa imititaionen av stjärnan (RIP). Erik Notaro var också på plats och salsa skilsen kom fram där med en helt underbart rolig kväll med andra ord. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer jossan pratade om´att ses men ingen aning ska nog ta det lugnt för att vara uppvilad för stranden imorgon. Aja nu tutar dem här nere, vi hörs senare. Kiss n hugs
PS: Fridah du är i grekland, jag är hemma tyvärr inget säger emot skorna. I love them to!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL