Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juni 28

jag vill att du ska se mig,

Kom nyss hem., har varit & solat lite hos min Gudfar idag igen med mamma och badat lite, Helt underbart med andra ord, morfar kom förbi och jag hängde med till kviberg en stund för att hämta mormor och hälsa på Misiu, han hade dock mycket att göra så det blev en kort pratstund. Nu har jag tillbringat resten av tiden på gräsmattan i solen med mamma, nu sitter vi på balkongen och försöker komma på lösenordet till min dator jag fick av pappa för ett tag sedan, ledtråden är hallon men vad fan är lösenordet, jag har testat allt från hallonpaj till halloncider men inget funkar. . . Ett smart drag det där.! Ikväll hade jag gärna tagit ett nattdopp och grillat vid havet men eftersom att det är första dagen på jobbet imon vill jag inte riskera att få för lite sömn så det blir till sängs tidigt idag. Menmen träffade Bella en stund igår kväll och tog en lång promenad runt vårt hood, blev dock som vanligt ett besök på donkan. Hon är röd kan jag lova och verka haft the time of her life i montenego. Hoppas ni alla har det bra & att era ben nu är lika bruna som de borde bra. Kiss n hugs

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL