Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 26

Nu slår vi snart klackarna i taket

Dessa klackar får du för 349:- på skopunkten

Tog en trip förbi backaplan med mormor för att inhandla lite vätska inför kvällen och hittade två par ur läckra skor från skopunkten, ett par är likadana som Fridah köpte för ett tag sedan (hittade ingen bild på dem) men eftersom att hon är i grekland tycker jag att jag kan ha dem ändå haha :) Dem andra är dock de som gäller ikväll det blir nog ett svart fodral till, och en hel del armband, Aja nu hade jag tänkt hoppa in i duschen & sjunga till Dolly Parton - Jolene innan det är dags för mig att åka till Becca för att sedan slå klackarna i taket & göra Göteborgs gator osäkra.

Ptsss: En fågel viskade att pappa skulle ta en runda ner på stan, bäst att
akta sig!!! Puss och kram syns på stan :)

1 kommentar:

Friiiidah sa...

Nej ! INTE OKEJ... inte okej att du köppppppte likadana skor som mig iiiigen !.. Puss

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL