Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juni 24

Sola&bada

Kom precis hem från Lundbybadet, har allt jobbat på brännan till tusen idag. Skulle åkt till havet men blåsten ligger i luften så jag, Lejla, Petro & Tamara fick allt nöja oss ändå. För övrigt är Tamara en pepparkaka jämfört med oss andra så vi fick allt olja in oss rejält. Menmen nu har jag matat kattungarna, tagit en dusch och ska nu göra mig i ordning mig för staden ska möta Mamma en snabbis och sen blir det en öl med Emelie. Åh vad jag älskar Göteborg finns det någon mysigare stad? Andrea skickade ett sms förut, hon ska nämligen lämna linkan för götet om en månad åh vad jag är avensjuk!! Aja staden var det vi hörs imon antar jag....
Gjorde ett impuls köp innan badet idag, köpte bikinin i mitten funderar på inhandla dem andra två imon, vad tycker ni?
kiss n hugs

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL