Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 23

Grattis morfaR!

Nu sitter jag hos mormor&morfar och har precis ätit mat för en hel vecka, morfar fyller ju år idag och hela släkten är här för att fira. Dagen i all ära har solen som skiner över oss och vi alla njuter som bara den. Träffade Krille nyss och ahn berättade att Bell & co har regn & 13grader i montenegro vilket jag måste säga är väldigt synd, de hade ju sätt fram emot detta till tusen, plus bella ligger tydligen sjuk. Menmen vi här i svergie har det iallafall toppen, har legat på balkongen och solat hela dagen, skulle åkt & badat med becca men försov oss så det blir imorgon istället. Aja nu ska jag återgå till släkten och det verkar blir ett himla liv vill jag lova, vinet har severats i 2 timmar nu så min gudfar börjar väl snart sjunga i hög ton. Hörs sen ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL