Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 25

Göteborg sommaren ut

Gissa vad? Karolin chambel fick ett jobb idag :) På Cafèt Le pain francès, Yeaaay Ska dit på måndag och lära mig det hela innan jag sätter igång helt. Om ni har vägarna förbi västa hamngatan tycker jag att ni ska titta in och peppa mig lite ;) Måste skriva en rad till min kära far och tacka för allt han fixat och donat. Det är ju ändå rätt sent på tänkt att man vill stanna hela sommaren i gbg och jobba eller hur? Menmen nu har jag jobb och det ända som nu krävs är lite tur så att jag gör det super också, men det vet jag redan jag är bra och jag kan klara detta galant :) Så vad hände igår och vad händer idag, gårdags kvällen spenderades på stan först middag & öl med mamma & emelie på dubliners sedan en fika med kusin och co och sedan en promenad med tjejerna, Han dock bara hem och vända igen för att sedan sitta på Charles med kusin och vänner till sen timmarna och prata skit. En trevlig kväll som utnyttjades till fullo. Idag däremot har jag inte gjort mycket mer än att mata katter , fått jobb och ätit hos mormor ska dock snart iväg till staden för ne fika med Alexandra och sedan träffa moa. Får se vart kvällen leder men ingen utgång iallafall detta får bli imon. Puss på er alla

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL