Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 1

Förlåt Elin :)

Skit vilken dålig start på dagen, helt sjukt. Jag var stressad, trött, varm och helt utsvulten eftersom jag inte hann få i mig någon frukost imorse. Menmen tur att Elin fanns i närheten så att jag kunde gnälla och klaga rejält Stackarn hon fick verkligen stå ut med en jobbig Karro. Menmen det gick över efter jag fått igång överenergin jag tydligen hade på lager. Jobbade flitigt och fick gjort ekonomi arbetet och halva politikarbetet. Med andra ord är jag sjukt stolt över mig själv. Mötte sedan upp Fridah och det blev en fika på Ehouse och sedan en shoppingrunda. Vi var sugna på att lägga oss i solen och schteeka men vi insåg rätt snabbt att vi inte orkade hämta bikini eller liknande. Så nu är jag hemma, ligger i sängen och vilar fick ju inte ås mycket sömn inatt så ska njuta lite till och kolla gossip sen blir det nog ut i solen igen. Hörs sen.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL