Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 1

stressaochpressa

Nu är det stress på infokomp, alla arbeten ska in imorgon och alla prov ska sättas. Helt sjukt vilken stämmning det är. Menmen det ska nog gå bra, hoppas vi iallafall.

Jag kunde absolut inte somna inatt, helt sjukt eftersom jag kände hur hela kroppen bara ville slappna av. Men det gick som sagt inte så bra somnade vid halv 7 och klockan ringde 10 över och nu är jag som sagt iskolan. Har precis haft mitt engelska muntliga och nu kvarstår bara arbeten och ett prov på onsdag. Man känner pressen och längtan till sommarlo vill jag lova. Aja nu blir det politik arbete och sedan får jag förhoppningsvis med Elin på lunch. Mat måste man ju få i sig eller hur? Särkilt när solen schteeker in i skolans lokaler.

Kiss n hug

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL