Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 2

För gammal vänskaps skull.

Nu sitter jag hemma och pluggar förfullt, politik arbetet ska vara inne innan midnatt och jag har halva kvar så det är bara att ligga i. Måste tacka jennifer som allt hjälpte mig i sista sekund... Igår blev det en fika med Becca och Natta på magnolia där vi hade intressanta samtal. Becca stack dock hem men jag och natta tog en promenad för att sedan sätta oss på storan. Erik och co hade tydligen samma planer så det blev lite prat innan Elin slutade och vi alla drog till maxim. Stötte på min och nattas gamla vän och det blev ett himla massa tjöt och redbullvodka stod på menyn. Några tassade hem tidigt men vi flickor trippa hem vid stängning lagom glada. En bra kväll i mina ögon, det är skönt att kunna umgås och bara vara ibland. Menmen som sagt Plugg var det nu och jag har sagt till mig själv att inget får göras tills arbetet är inlämnat och klart! Om det blir om en timme eller ikväll återstår att se. Vi hörs i nästa paus.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL