Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 18

Jag vill känna att jag lever

God morgon, har nyss kommit innanför dörren, vi sov ju hos Jens inatt. Det var ju meningen att vi skulle bada i polen men dragna som vi var kom vi inte alls så långt. Sov dock som en gud. Så gårdagen, det blev ju utgång iallafall efter många om och men, grabbarna drack öl som sedan ledde till skumpa vilket man inte kunde säga nej till och så var vi alla igång. Gick hem till EB för lite fifa och gud så jag krossade dem, dock inte alla :( Menmen inga sura miner utan jag gick vidare med Jimmy för att möta upp det andra gänget på M det blev dans till max och slutade med fyllekäk i taxin hem och en tanke ställare om alla människor både tas utan förmeningar iallafall. Nu ska jag iallafall möta becca, sedan kommer Morfar för att hämta mig. Gubben är väl för söt han sa att han saknat mig så mycket så att han lika väl kunde hämta mig. Gissar på att mormor sitter i bilen bredvid honom och att det blir donkan till middag idag mums vad gott!!! Gbg here i come....

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL