Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juni 10

MP2A VI ÄR BRA!!!

Nu sitter jag i skolan mitt emot min mentor Niklas, Resten av klassen har inte kommit än så jag hjälper honom med att sätta ihop ett quiz om oss som vi ska göra sedan, Idag är det ju MP2a`s mentors dag eller alla iskolan har det men våran är ju den enda som räknas eller hur, förutom er treor som tydligen ska supa skallen av er idag igen hemma hos Stoffe the man. Frästen, jag är ju här före alla eftersom jag nyss skrivit Romantik provet och det kändes skit bra. Svarade på alla frågor. All plugg tid inatt var värt om detta sätter sig som jag hoppas. Iallafall så regnar det ju ute idag så vi ska vara i skolan och mysa till max, hoppas fridah inte glömmer filmen bara! ! EVA OCH ADAM vad det som sagt men läste även på hennes blogg att hon ville ha med sig greveholm, isåfall gillar jag flickan ännu mer eftersom att jag som sagt just nu liden av nostaligisyndromen Menmen nu behöver Niklas hjälp med Sannas fråga, tur att jag vet lite om flickan. Slänger upp en bild på Niklas han är en sjukt bra mentor vill jag lova ! Hörs senare.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL