Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 11

blody rain

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få göra terminens sista prov, stoffe verkar dock inte tycka om mig alls idag... Men vet inte riktig vad jag mer kan göra än att försöka som man säger. Får väl se. Ska iallafall hem sedan och tvätta, elins kommentar om min garderob igår sa sitt "fyfan vad det är stökigt här karro. vad är rent" mitt svar " allt som inte ligger på golvet. " haha Så ja, jag har ju en del att göra med andra ord. Menmen imon är dte också skolavslutning och jag måste ner till stan i mellan all stress och hitta något br aatt ta på mig! FY! menmen bara det inte börjar regna så är det väl lungt eller vänta det har fan redan börjat aja blir väl leo som gäller då.

P.s: Grattis till Nella som fick sitt körkort idag!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL