Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juni 10

Nostalgin ligger i luften

Det är mitten av juni och det ös regnar ute!?!?! Nu förstår jag varför hela Sveriges befolkning fastnat i det förflutna, alla pratar om gamla minnen och stunder de saknar. Nostalgi sjukan har drabbats oss hårt och nu är även jag smittad, av Bella kan ja tala om. Flickan lägger upp bilder från Zakyntos och skriver om Eketrägatans mysiga väg hem, inte konstig att jag nu suttit i min pluggpaus & bläddrat igenom gamla bilder till nygammal musik. Kan inte förstå hur fort tiden har gått, hur snabbt ens liv kan förändras. Jag och Natta pratade om detta för bara en vecka sedan, om vi hade fått frågan om vad vi skulle vara om tio år när vi sprang runt på Fritisgården villan kan jag slåvad om att vårt svar hade mer likt att vi var tillsammans med snyggingen i 90-killarnas fotbollslag än att vi båda skulle bo i linköping. Menmen tiderna förändras & ens vardag förändras. Kommer ihåg när jag spenderade en hel sommar på Lilla bratön med Frida, Jesper och co eller när jag var i Portugal 4 ggr om året. Helt sjukt, nej nu får jag sluta innan jag drunknar i denna sjukdom. Min plugg paus är snart slut, ska allt klara provet med hästlängder imorgon . Efter det blir det ju klassensdag, antar att det blir film istället för grillning om inte Niklas tvingar oss bli dyngsura för just nu öser det ner så att fönsterkarmen sprätter. Hörs senare, slänger upp lite nostalgi bilder enjoy!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL