Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 22

La bella vida

Solen schteeker varmt och jag har spenderat hela dagen med mormor på stan, blev en del inhandling till morfars kalas imon men även katt saker och stumpbyxor till mig. Just nu ligger jag och solar på balkongen med cosmo i högsta hugg, ska snart ta en dusch för att göra mig redo att möta upp lite flickor för kväll, blir nog rätt lungt ska upp tidigt imon och sola samt eventuellt bada i lilleby så får se, ska hinna med att fika med Becca också :) Får se om jossan hänger på men just nu är allt möjligt. Så hur spenderar ni erat sommarlov? kanske sliter ni som djur på ett jobb, isåfall vill jag ge en en flaska beröm, själv har jag inte så mycket jobb isommar pappa snacka om något cafè men vi får se hur detta blir. Aja nu ska jag läsa trender och njuta lite tillm kattungarna jamar till er.

P.s: det är hemskt när något sådant händer, jag tänker på er.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL