Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 22

Fuck mumin trollet var det ja

Shuleluu är just nu hemma hos min kusin Jacqueline med min andra kusin Nathalie och myser lite. Vi ska snart äta kvällsmat också, undrar vad som står på menyn? Jag har i princip bara legat i sängen & pratat skit sedan jag kom innanför dörren för ett tag sedan. Det märks att vi inte sätts på några veckor för vi alla tre att massor att berätta. På tala om att inte träffas på en lång tid, var jag med Lejla förut vi gick på u21 matchen mellan Spanien och Finland, där ni säkert redan vet att Spanien vann men ändå åkte ut. Det är kul att träffa sina barndomsvänner ibland och prata om hur det var förr, nostalgin som ni märker har inte av tagit mig än, så när man träffar en person man delat 14år av sitt liv med blir det allt hur mycket minnen som helst som dyker upp. För övrigt stötte jag också på Nikola M och vi bestämde att ta en fika på onsdag, den grabben har fått skägg på tala om ingeting hehe dock lika snygg ändå. Aja nu luktar det mat, ska kila iväg till köket innan det tar slut. Imon blir det ut och bada i näset med Becca och sedan firande för morfar som fyller 65år... yeaay
Kiss n hugs

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL