Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juni 21

please dont take him just becuase you can . . .

Vilken trevlig midsommar helg, känns så skönt att vara tillbaka på hemmaplan och träffa alla man saknat under en så lång tid. Midsommar afton firades i stugan med nära och kära och det blev ett himla liv ändå in på småtimmarna. Jag och Jaqueline tror jag somnade runt5 tiden men när klockan slog 9 och kattungarna började jama gick vi allt upp gav dom mat och sedan gjorde vi alla en trevlig frukost. Gårdagen spenderades i stenesund med god mat och annat. Träffade även Min Emma senare på kvällen och det blev tjöt på hög nivå. Så jag har varit rätt trött idag men just nu är jag hos mormor och morfar där det bjudits på en av mina favoriter, fattiga riddare MUMS! Nu blir det fortsatt solning på balkongen innan det är dags att ha en myskväll i högklass om det blir med mamma eller pappa får jag allt se sen, Hörs senare. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL