Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 2

Just call n take me out

Det blev inget plugg, min dator hade tydligen inte programmet som skolan hade. Plugget får helt enkelt vänta tills imorgon, iallafall politikdelen av det hela. Historian tar jag tag i sen. Just nu är jag hos natta, och vi är segare än segast. Flickan gjorde nyss äggrör och gud så gott det var. Vill att det ska hända något men det verkar inte bli så mycket mer är deg, och då menar jag verkligen deg på hög nivå. Hon har ju flyttat nu och lägenheten är skit mysig. Hade velat ta mig ner till stan men min ben säger ifrån eller rättare sagt skricker. Så nu blir det deg sen plugg om inget roligare kommer ivägen har absolut ingen lust att läsa om kungar och svenskhistoria, ingen lust alls.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL