Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 4

Just be how you are, i like you.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen framför TV med the hills påslaget. Det regnar ute och efter att klarat av skriftliga engelska provet, blev det skräpmat på bk med becca och alex. Gårdagen var toppen, först middag/te party med dresscode cute hos Elina som fyllde 19år med trevligt människor och utsökta smaskigheter. Fick ett sms av E som också fyllde år där han frågade om jag ville med ut på en öl och så blev det, en trevlig kväll med mycket mys och nya människor samt ett trevligt avslut på det hela. Menmen nog med det nu är det dags för mig att slappa lite innan jag tar tag i det sista jag har att göra för denna veckan i plugget så so long pepps hörs ikväll.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL