Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 5

" I love you until the end "

Godkväll eller godnatt om man kan säga så, ligger återigen nerbäddad i min varma säng som just nu känns ovanligt stor. Kollade nyss på en av mina absoluta favorit filmer "P.S I LOVE YOU" och gud så jag tjöt. Ni som känner mig vet att kärleksfilmer i denna sorten som "the notebook", "a walk to remeber" och "Twilight" är något som verkligen får mig att drömma mig bort i tankarna och då särkilt om jag tänker på någon. Frästen ni har väl inte missat sneak peaken på uppföljaren till Twilight? "New moon" som den heter, jag kan knappt vänta det är nästan så att jag vill spola bort sommaren och fram till november bara för att de kärleken gnista mellan Bella och Collen. Menmen nog med det, tog en trip ner till staden för att inhandla cigg förut och ush så kallt det var. Vad hände med de få sommardagar vi fick? Helt sjukt, men skolarbetet är igång och kommer lämnas in imorgon innan lunch. Håll tummarna för ett bra slutbetyg nu!!!! Nu ska jag iallafall sova imon är det fredag och jag ska allt vara pigg och kry. Godnatt på er för nu är det allt time för en god natt.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL