Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juni 6

I love waking up with you next to me

Tjena, lat som jag är ligger jag fortfarande i sängen. Ska dock upp snart eftersom att jag ska möta upp Emelie från Göteborg som håller på att göra sig hemmaställd här i linkan. Hon ska ju börja plugga till hösten. Så gårdagen var en bra kväll, tog några glas vin hos Chrille och sedan blev det platå och så slutade jag för ovanlighetensskull hos E. En kväll men mycket prat, dans och mys. Det är ju väldigt mysigt att vara med E. menmen nu måste jag tyvärr sluta tjöta ska ju somsagt möta upp emelie snart sen blir det utgång med Becca och Ivana. :) Dans all night med andra ord. hehe så nu blir det duschen och sen blir det trevligheter med andra ord. Hörs imon!

P.s: Alla arbeten är inne och jag kan inte vara mer stolt.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL