Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 26

When pigs can fly i will tell you everting

Godkväll, sitter hemma hos min kusin & ser henne snurra runt i lägenheten. Kusin trion, Natta, Michel och Jacqueline ska nämligen till Cypen inatt och hon är långt ifrån klar kan jag lova. Haha dock lite avis menmen nu ska jag ju jobba så det får blir att min utomlandsresa får vänta tills augusti. Då blir det Portugal vill jag tro eller kanske en sista minuten till grekland igen? Det är en fråga som återstår för ett återsende. Fika som sagt med Alexandra tidigare idag och satt som vanlit i timmat på cafè vanilj och pratade om allt mellan himmel & jord. Vi bestämde också att vi ska åka och bada i lilleby en sväng imorgon. Väl på väg hem missade jag bussen så bestämde mig att ta en promenad till easy store för att köpa cigg och sedan ta nästa buss och gud vilka T minnen som kom upp, en sådan nostalgikänsla som bränner bakom ögat. Ni som följt denna bloggen vet grunden till detta menmen väl efter missade jag bussen igen men som tur var kom mini kusinen åkandes i en moppebil och körde mig hem.- :) tack! Så bad imon alltså blir nog ingen sömn idag ska lämna gänget på flygplatsen klock 5 sen blir det kaffe kokande och en stor picknick korg innan jag tar bussen till hisingsbornas kära lilleby. Vad händer i eran vardag?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL