Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 4

´when you go ...

Att jag har legat i denna långhelg är absolut ingen hemlighet men jag måste nog säga att gårdagen tar priset. Efter några vinglas på chess och ett antal dåliga lars-olof skämt av fridah traskade vi in på parkan och där med mitt in i spritluckan. Nicklas och co fick med oss på några glas sedan var det kört. Men men kul hade jag och kvällen är väl dokumenterad av fridah aka "kameratjejen/rövberg" Efter kvällens slut på stället blev det mat på tintin och sedan vagnen hem, just nu är jag på väg och ska åka till min gudmor och få håret klippt (äntligen!!!) men min fråga är om miitthuvud kommer hänga med hela vägen till gamlestan?
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

btw: fridah får fan sova hon! och när hon vaknar kanks ehon bjuder på några pic?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL